اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

هیأتی‌های زنجان ۳ هزار قالی در آق‌قلا شُستند+عکس

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی هیأت ثارالله زنجان گفت: این قرارگاه جهادی در شهرستان آق‌قلا یک مرکز فرش‌شویی برای شست‌وشوی فرش‌های گِلی مردم راه‌اندازی کرده و روزانه ۲۰۰ فرش مردم را شست‌وشو می‌دهند.

هیأتی‌های زنجان ۳ هزار قالی در آق‌قلا شُستند+عکس

عبدالله کحالی، مسؤول قرارگاه محرومیت‌زدایی هیات ثارالله زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه هیأت و مسجد خبرگزاری فارس اظهار داشت: گروه جهادی هیأت ثارالله از دوم فروردین در استان گلستان و شهرستان آق‌قلا حاضر شده و تا امروز برای کمک‌رسانی مردم، خارج کردن لجن‌ها از منازل، شست‌وشوی فرش‌ها، ارزاق‌رسانی و ... فعالیت کرده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون یک گروه از این هیأت در آق‌قلا و یک گروه در استان لرستان مشغول خدمت‌رسانی هستند و ان شاء الله تا آخر کنار مردم سیل‌زده استان‌های گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان هستیم و تا جایی که توان داشته باشیم کمک خواهیم کرد. امیدواریم مردم نیز با کمک‌های خود پشتیبان ما باشند.


کحالی گفت: این قرارگاه جهادی در شهرستان آق‌قلا یک مرکز فرش‌شویی برای شست‌وشوی فرش‌های گِلی مردم راه‌اندازی کرده است و روزانه ۲۰۰ فرش مردم را شست‌وشو می‌دهند و تاکنون حدود ۳ هزار فرش را شست‌وشو داده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول